Γιατί τα ημερολόγια είναι δυστυχισμένα; Γιατί έχουν τις μέρες τους μετρημένες....
Πελάτης:"Αυτό το εστιατόριο είναι απαράδεκτο! Απαιτώ αμέσως να δω τον διευθυντή"Γκαρσόνι:"Αδύνατον κύριε, έχει βγει έξω για φαγητό"