Πάει ένας τύπος στο τυροπιτάδικο και ζητάει τυρόπιτα.
Του λέει το αφεντικό:
- Πάρε σπανακόπιτα και θα με θυμηθείς
- Όχι φιλαράκο γουστάρω τυρόπιτα
- Καλά, πάρε
Την άλλη μέρα:
- Μία τυρόπιτα
- Πάρε σπανακόπιτα και θα με θυμηθείς
- Πλάκα μου κάνεις; Φέρε τυρόπιτα
- Καλά, πάρε
Τρεις-τέσσερις μέρες το ίδιο βιολί, την πέμπτη μέρα:
- Πιάσε μια τυρόπιτα
- Τελείωσαν σήμερα. Θες σπανακόπιτα; Πάρε και θα με θυμηθείς
- Αντε λοιπόν φέρ την να δούμε επιτέλους
Κόβει μια μπουκιά, γυρίζει στον τυροπιτά και του λέει:
- Ρε Μήτσο; Εσύ είσαι;
Πρώτη μέρα στο σχολείο και η δασκάλα γνώριζε τους μαθητές.
- Πώς σε λένε, παιδί μου;
- Μανωλάκη, κυρία!
- Όχι, Εμμανουήλ σε λένε, αυτό είναι το βαφτιστικό σου! Εσένα, παιδί μου;
- Γαβρίλη, κυρία!
- Όχι, Γαβριήλ σε λένε, αυτό είναι το βαφτιστικό σου όνομα. Εσένα παιδί μου;
- ... ΠΕΤΡΟΥΗΛ!!!!!!!!!!!