Ρωτά η δασκάλα τον Πόμπο:- Πόμπο μου, τι είναι η θάλασσα;- Είναι ένα μεγάλο νερό που μέσα φυτρώνουν ψάρια!
Γιατί η πρώτη δόση είναι το 2005!