Καθηγητής:
- Γιατί το μηδενίζεις;
Μαθητής:
- Για να βγουν οι ρίζες.
Αλλος μαθητής:
- Θα το ξεριζώσουμε;
Καθηγητής:
- Ναι, και εσύ θα πιεις το ζουμί του.
Μπαίνει ενας τυπάκος μέσα σε ενα μπάρ και φωνάζει δυνατά:
- Μήπως υπάρχει κανένας που νομίζει πως είναι δυνατότερος απο μένα;
Σηκώνεται ενας δίμετρος μπρατσαράς με μυες παντού και του λέει:
- Ναι ρε, εγώ είμαι πιο δυνατός από σένα!
- Α, ωραία, με βοηθάς να σπρώξουμε το αμάξι μου;