Τι είπε η Γιάννα Αγγελοπούλου στους καλεσμένους της, καθώς τους προσκαλούσε στην δεξίωση;- Ελάτε, να το κάψουμε!!>
- Ποιά είναι η αγαπημένη εκπομπή των Παοκτζήδων;- "Μένουμε Ελλάδα"!