Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Η πολυλογία

Είναι τρεις μεξικανοί σε ένα μπαρ και κοιτάνε το άπειρο. Περνούν μία ώρα, δύο ώρες και λέει ο ένας:
- Ρε παιδιά, πείτε κάτι...
Μετά από άλλες τρεις ώρες λέει ο δεύτερος:
- Ε, πες εσύ!
Μετά από άλλες τρεις-τέσσερις ώρες λέει ο τρίτος:
- Παιδιά, αν έχετε όρεξη για κουβέντα, εγώ να φύγω.




Τυχαίο ανέκδοτο

Μαθηματικά

Δάσκαλος:Γιώργο, αν κόψουμε ένα κομμάτι κρέας στα δύο τι θα πάρουμε;
Μαθητής:Δύο μισά κύριε
Δάσκαλος:Και αν κόψουμε το κάθε μισό στα δύο τι θα πάρουμε;
Μαθητής:Τέσσερα τέταρτα κύριε
Δάσκαλος:Και αν κόψουμε και κάθε τέταρτο στα δύο τι θα πάρουμε;
Μαθητής:Κιμά κύριε......