Ένας κύριος διαμαρτύρεται στο γείτονά του :
- " Ο γιος σας πέταξε μια πέτρα " , του λέει .
- " Σας πέτυχε ; " , ρωτάει ο πατέρας .
- " Ευτυχώς όχι " , απαντά αυτός .
- " Ε , τότε σίγουρα δεν ήταν ο γιος μου ! "
Ρωταει ο Τοτός το μπαμπά του:
- Μπαμπά το τρίτο γράμμα στην αλφάβητο είναι το Σ;
- Όχι βρε Τοτό, απαντά ο μπαμπάς, το γ είναι. Τόσα χρόνια στο σχολείο, δεν έμαθες ακόμη την αλφαβήτα;
Όποτε ο Τοτός απαντά:
- Πως δεν την έμαθα ρε μπαμπά, απλά δεν την έμαθα με τη σειρά!!!!!!