Όταν ο Δίας έπλασε τους ανθρώπους, έβαλε μέσα τους όλα τα συναισθήματα, ξεχνώντας μόνο ένα: τη ντροπή. Μην ξέροντας λοιπόν τι να κάνει και από που να τη βάλει και αυτή μέσα, την πρόσταξε να μπει από τον πισινό.
Εκείνη στην αρχή αντιδρούσε, λέγοντας πως δεν της αξίζει να πάθει κάτι τέτοιο. Επειδή όμως ο Δίας την πίεζε αφόρητα, είπε: 'Θα μπω μόνο υπό έναν όρο: Αν μπει εκεί ότιδήποτε άλλο μετά από μένα, εγώ θα βγω αμέσως'.
Φοιτητή ημών ο εν των καφετεριών, αγιασθήτω ο frapes Σου, ελθέτω το καφέδακι Σου, γεννηθήτω το καλαμάκι Σου ως εν υπαλληλων και επί του αραλικίου... Frapen!!