-Πως θα φωνάζουν οι Αθηναίοι την Ντόρα στο τέλος της τετραετίας;Γαιδόρα!!!
-Είμαι δυστυχισμένος γιατρέ μου. Κανείς δε μου δίνει σημασία...-Ο επόμενος παρακαλώ!