Όταν πέθανε ο Ανδρέας πήγαινε κάθε μέρα η Μιμή και καθόταν στον τάφο του αλλά χωρίς να φοράει το κυλοτάκι της. Την πήρε είδηση λοιπόν κάποια στιγμή ο φύλακας και της λέει:
- Τι κάνετε εκεί;
- Τι κάνω άνθρωπέ μου; απαντά εκείνη. Ο Ανδρέας όταν ζούσε μου έλεγε πως το δικό μου και νεκρούς ανασταίνει!
Ο Κωστίκας λέει μια μέρα στην υπηρέτριά του:
- "Κούλα πήγαινε σε παρακαλώ στο σταθμό να περιμένεις την πεθερά μου γιατί έχω μια επείγουσα δουλειά και δε θα μπορέσω να πάω να την πάρω. Βλέπεις, δεν ξέρει που βρίσκεται το σπίτι. Μόλις έρθει φέρτην εδώ. Πάρε και ένα χιλιάρικο για δώρο". Μόλις είδε τα λεφτά η Κούλα χάρηκε και ρώτησε τον αφεντικό της:
- "Εντάξει αφεντικό πηγαίνω, αλλά αν η πεθερά σου δεν έρθει;"
- "Τότε θα σου δώσω πεντοχίλιαρο και όχι χιλιάρικο."