Όταν πέθανε ο Ανδρέας πήγαινε κάθε μέρα η Μιμή και καθόταν στον τάφο του αλλά χωρίς να φοράει το κυλοτάκι της. Την πήρε είδηση λοιπόν κάποια στιγμή ο φύλακας και της λέει:
- Τι κάνετε εκεί;
- Τι κάνω άνθρωπέ μου; απαντά εκείνη. Ο Ανδρέας όταν ζούσε μου έλεγε πως το δικό μου και νεκρούς ανασταίνει!
Πώς κάνεις μία γάτα κεμπάπ;
Βρίσκεις μία γάτα
Παίρνεις μία κατσαρόλα
Τη γεμίζεις με 1 λίτρο νερό
Τη βάζεις πάνω στο μάτι
Κλείνεις το καπάκι
Ανάβεις το μάτι
Μόλις βράσει το νερό
Σηκώνεις το καπάκι
ΚΑΙ-ΜΠΑΠ! Πετάς τη γάτα μέσα..!