Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Η κηδεία!

Δύο φίλοι συζητούν:
-Ο φίλος μας πέθανε δεν πιστεύω να μην πας στην κηδεία του!
-Γιατί; Θα έρθει αυτός στη δική μου;




Τυχαίο ανέκδοτο

Στον παράδεισο το μπες-βγες...

Δυο φίλοι συζητούν:
- Πες μου ρε φίλε, πώς λογαριάζεις να μπεις στον Παράδεισο με τόσες αμαρτίες που έχεις κάνει;
- Φίλε μου, είναι απλούστατο. ΄Οταν θα φτάσω στην πόρτα του Παραδείσου, θα την ανοίξω, θα μπω, θα βγω, θα μπω, θα βγω, θα μπω, θα βγω...
- Ε, καλά αυτή τη δουλειά θα κάνεις συνέχεια, θα μπαινοβγαίνεις;
- Θα μπαινοβγαίνω, ώσπου κάποια στιγμή ο ΄Αγιος Πέτρος εκνευρισμένος θα μου πει: "Τι θα κάνεις επιτέλους, θα μπεις ή θα βγεις; " Και τότε εγώ θα μπω!!