Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Η καριέρα του Μαέστρου

Ένας παπάς, ένας δικαστής και ένας μαέστρος συζητούν για τις καριέρες τους, και διαφωνούν στο ποια ήταν η καλύτερη.
Ο δικαστής λέει: - Εγώ όταν μπαίνω στην αίθουσα, όλοι σηκώνονται όρθιοι για να δείξουν σεβασμό.
Ο παπάς: - Όρθιοι; Σε εμένα όλοι γονατίζουν και μου φιλούν το χέρι.
Και ο μαέστρος: - Χάσατε και οι δυο! Όταν εγώ μπαίνω στην αίθουσα, όλοι κοιτάνε κάτω, καλύπτουν τα μάτια τους και λένε: ' Ω Θεέ μου!'




Τυχαίο ανέκδοτο

Το δύσκολο όνομα ...

Η σκηνή στο φαρμακείο:
- Μου δίνετε σας παρακαλώ ένα δισκίο ακετυλοσαλικυλικού οξέος;
- Εννοείτε ασπιρίνη;
- Μπράβο! ... Αυτός είσαι! ... Μου διαφεύγει σχεδόν πάντα αυτό το όνομα, γιατί είναι πολύ δύσκολο!....