Οι γονείς του νεογέννητου μιλούν με τον γιατρό:
- Αγόρι ή κορίτσι γιατρέ;
- Δεν μπορώ να ξέρω.
- Γιατί;
- Μμμ...
- Μήπως δεν έχει τα...
- Όχι.
- Τουλάχιστον χέρια έχει;
- Όχι.
- Πόδια;
- Όχι.
- Ε, τι παιδί είναι;;;;
- Ένα αυτί.
- Θέλουμε να το δούμε!
- Εντάξει.
Οι γονείς πηγαίνουνε στο δωμάτιο και βλέπουν ένα αυτί.
- Παιδί μου!!!!!!!!! φωνάζουν οι γονείς δυνατά.
- Μη φωνάζετε, είναι κουφό!!!!!!!!!
Ανακοίνωση στο γραφείο:
"Οι κύριοι υπάλληλοι παρακαλούνται σε περίπτωση πυρκαγιάς να βγουν γρήγορα από το γραφείο με την ίδια ταχύτητα που βγαίνουν κάθε μέρα στις 5μ.μ η ώρα."