-Κωστάκη, ζήτησες συγγνώμη από την κυρία που της πάτησες το πόδι;
- Ναι, μαμά, της ζήτησα συγγμώμη και μάλιστα μου έδωσε 50 λεπτά.
- Κι εσύ τι έκανες;
- Της πάτησα και το άλλο πόδι, αυτήν τη φορά πιο δυνατά, για να μου δώσει 1 Ευρώ!
Λέει η μαμά στην κόρη:
- Μην πηγαίνεις κάθε βράδυ παιδάκι μου στα κλαμπ, θα κουφαθείς εντελώς.
- Έχω φάει, μαμά, ευχαριστώ!