Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Η επιτροπή

Ήταν μια επιτροπή , τα παλιά χρόνια , που γυρνάγανε από γειτονιά σε γειτονιά και ρωτάγανε ποιος κάνει κουμάντο στο κάθε σπίτι . Ανάλογα με την απάντηση , έδιναν κι ένα δώρο . Αν έκανε ο άντρας κουμάντο έδιναν ένα άλογο και μια κότα αν η γυναίκα είχε το πάνω χέρι !
Στο πρώτο σπίτι :
- Ποιος κάνει εδώ κουμάντο ;
- Ξέρετε , χμ ... η γυναίκα μου ασχολείται περισσότερο ...
- Καλά , πάρε μια κότα !
Στο δεύτερο σπίτι :
- Ποιος κάνει εδώ κουμάντο ;
- Εγώ ( λέει η γυναίκα ) !
- Μπράβο , πάρε μια κότα !
Στο τρίτο σπίτι βγαίνει ένας άντρας , θεόρατος .
- Ποιος κάνει κουμάντο εδώ ;
- ΤΙ ΠΟΙΟΣ ; εμένα δεν με βλέπεις ; εγώ κάνω κουμάντο !
- Πολύ ωραία , έχετε κερδίσει ένα άλογο ! Τι χρώμα το θέλετε ;
- Γυναίκα , γυναίκα , τι χρώμα να πάρουμε το άλογο ;




Τυχαίο ανέκδοτο

Σχολείο

Ένα πρωί μια μαμά πάει να ξυπνήσει το γιο της.
"Ξύπνα, αγόρι μου. Είναι ώρα να πας σχολείο"
"Γιατί μωρέ μαμά; Δε θέλω να πάω"
"Πες μου δυο λόγους γιατί δε θέλεις να πας"
"Τα παιδιά δε με χωνεύουν και οι δάσκαλοι με μισούν. Να γιατί!"
"Αυτός δεν είναι λόγος να μη θες να πας σχολείο. Έλα, σήκω να ετοιμαστείς"
"Πες μου δυο λόγους γιατί πρέπει να πάω στο σχολείο"
"Λοιπόν... Ένας λόγος: Είσαι 52 ετών. Κι ένας δεύτερος; Είσαι ο Διευθυντής!"