Ήταν δύο φίλοι, ένας χοντρός και ένας αδύνατος. Και λέει ο χοντρός στον αδύνατο:
- Καλά, πως γίνεται και είσαι τόσο αδύνατος;
- Να, λέει ο αδύνατος. Γυρνώντας από την δουλειά, κοιτάζω το ψυγείο, δεν έχει τίποτε το ιδιαίτερο, και πάω στο κρεβάτι. Εσύ, γιατί είσαι χοντρός;΄
- Ε, εγώ γυρνώντας από την δουλειά πάω στο κρεβάτι, δεν έχει τίποτε το ιδιαίτερο και πάω στο ψυγείο...
Ένα ζευγάρι βγαίνει έξω την ημέρα της γυναίκας και εκείνος προσφέροντάς της ένα τριαντάφυλλο της λέει:
-Χρόνια πολλά μωρό μου.
-Γιατι; Απαντάει αυτή.
-Μα για την γιορτή της γυναίκας.
-Μα εγώ δεν γιορτάζω στην γιορτή της γυναίκας αλλά στην γιορτή της μητέρας.
-Μα δεν είσαι μητέρα .... Λεει εκείνος.
Και εκείνη με σατανικό χαμόγελο...
-Μάντεψε .....