Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Η βλακεία στα όρια της

Δύο φίλοι είναι μέσα σε ένα λεωφορείο. Ο ένας βαριεστημένος από την κίνηση λέει στον άλλον:
- "Τι κίνηση είναι αυτή ρε, καλύτερα να κατεβούμε" (εννοώντας ότι με τα πόδια θα πήγαιναν πιο γρήγορα." Τότε ο άλλος απαντάει:
- "Γιατί ρε και να κατεβούμε, πάλι κίνηση δεν θα έχει;"




Τυχαίο ανέκδοτο

Το αμάξι και η στροφή

- Είναι ένα αμάξι και παίρνει μία αριστερή στροφή με 150χλμ/ώρα. Ποια ρόδα πάει πιο αργά;;;
- Η ρεζέρβα!!!