Στην αυλή τού Λουδοβίκου 14ου , υπήρχε ένας γελωτοποιός που έκανε πολύ επιτυχημένα αστεία . Μια μέρα λοιπόν , ο βασιλιάς για να τον δυσκολέψει λίγο , του ζήτησε να κάνει ένα αστείο τού οποίου η δικαιολογία να είναι χειρότερη από την πράξη .
Πέρασαν αρκετές ημέρες . Ένα απόγευμα στον περίπατό του ο βασιλιάς , βλέπει τον γελωτοποιό να χαϊδεύει τα οπίσθια τής βασίλισσας .
Έξω φρενών ο Λουδοβίκος , τον πλησιάζει τον αρπάζει από το λαιμό και τού λέει :
" Πώς τόλμησες ! Θα σε στείλω στην γκιλοτίνα για αυτό που έκανες ! "
" Ω , βασιλιά μου ! " απαντά χαμογελώντας ο γελωτοποιός . " Νόμιζα ότι ήσασταν εσείς ! "
Καταϊδρωμένος ο ασθενής μπαίνει στο ιατρείο του ψυχιάτρου του και ζητά συγγνώμη για την καθυστέρηση. Ο γιατρός ηρεμότατος του λέει:
- "Δεν πειράζει , τελευταία φορά όμως. Αν καθυστερήσετε ξανά, την επόμενη φορά θα ξεκινήσω μόνος μου"!!