Γιατί τα θηλυκά γουρούνια έχουν το μ...ί από κάτω;
- Γιατί αν το είχαν από πάνω θα ήταν κουμπαράδες!
Στην εφορία:
- Πόσα παιδιά εχετε;
- Οκτώ.
- Μου λέτε τα ονόματά τους;
- Θανάσης.
- Καλά όλα Θανάσης τα λένε;
- Μάλιστα.
- Πως τα ξεχωρίζετε;
- Τα φωνάζω με το επίθετό τους...