- Πώς λέγεται το γιο-γιο που έχει χαλάσει;- Γιο-γιοκ!!!
Ο διαρρήκτης στον συνέταιρό του:- Έλα, κάτσε να μετρήσουμε τα λεφτά από την σημερινή ληστεία.- Μπα, είμαι κουρασμένος. Θα το μάθουμε αύριο από τις εφημερίδες!