Πάει ένας ασθενής στο ψυχίατρο και του λέει:
- Γιατρέ, έχω ένα πρόβλημα. Όλοι με αγνοούν....
Και του απαντάει ο γιατρός;
- Ο επόμενος παρακαλώ...
- Γιατρέ, βλέπω συνεχώς ανθρωπάκια! Ανθρωπάκια παντού πάνω μου! ΓΙΑΤΡΕ ΤΑ ΔΙΩΧΝΩ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ!!!
- Καλά, και γιατί τα πετάς ΠΑΝΩ ΜΟΥ?!!?!