Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Γιατρέ έχω πρόβλημα

Γιατρέ έχω πρόβλημα. Ακούω φωνές και δεν βλέπω κανέναν δίπλα μου.
- Μάλιστα. πότε το παθαίνετε αυτό;
- όταν μιλάω στο τηλέφωνο γιατρέ.




Τυχαίο ανέκδοτο

Γιο-γιο.

- Πώς λέγεται το γιο-γιο που έχει χαλάσει;
- Γιο-γιοκ!!!