Γιατρέ έχω πρόβλημα. Ακούω φωνές και δεν βλέπω κανέναν δίπλα μου. - Μάλιστα. πότε το παθαίνετε αυτό; - όταν μιλάω στο τηλέφωνο γιατρέ.
- Πώς λέγεται το γιο-γιο που έχει χαλάσει;- Γιο-γιοκ!!!