Γιατί άρχισε να δουλεύει σε ηλικία 30 ετών.
- Γιατί παρόλο αυτά πίστευε ότι μπορεί να κάνει θαύματα.
- Γιατί η μάνα του το έβλεπε σαν Θεό.
Ο ψυχίατρος κοιτάζει το νεοφερμένο ασθενή και του λέει:
- Καλύτερα να μου πεις το πρόβλημά σου από την αρχή.
Και ο ασθενής:
- Στην αρχή είπα "Γεννηθήτω φώς" και εγένετο φώς....