Φοβήθηκε μη τον ξεχάσει η Ντόρα.
Ποίο είναι το μεγάλο γεγονός που γιορτάζουν στην Θεσσαλονίκη κάθε 50 χρόνια;παίρνει ο ΠΑΟΚ το πρωτάθλημα!!!