Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Γενική ανωμαλία....

Ο γιατρός εξετάζει μια μεσόκοπη κυρία και κάνει τη διάγνωσή του: - Κυρία μου, έχετε μια κυκλοφοριακή ανωμαλία που μπορώ να πω ότι είναι κάπως φυσιολογική. Πόσων χρόνων είστε ακριβώς; - Τριάντα δύο γιατρέ. Και ο γιατρός σκεπτικός: - Χμ...και επιπλέον έχετε και μία ανωμαλία της μνήμης!




Τυχαίο ανέκδοτο

Το μηχάνημα αναψυκτικών

Ήταν ο Δημήτρης τύφλα στο μεθύσι και πήγαινε σπίτι του με τα πόδια. Στο δρόμο δίψασε και τυχαία μπροστά του βλέπει ένα μηχάνημα αναψυκτικών.
Πάει λοιπόν κοντά του, το κοιτάει καλά καλά και του βάζει ένα κατοστάρικο (κέρμα), πατάει το κουμπί και "κλαπ" πέφτει ένα αναψυκτικό. Τινάζετε πάνω ο Δημήτρης αλλά του άρεσε η ιδέα και ξαναβάζει ένα κατοστάρικο.. "κλαπ" ξαναπέφτει ένα αναψυκτικό και ανατινάζετε πάνω ο Δημήτρης.
Αυτό γινόταν συνέχεια μέχρι που μαζεύτηκε κόσμος που περίμενε να πάρει κάτι να πιει.
Ο Δημήτρης εκεί.. έβαζε κατοστάρικα πατούσε το κουμπί και "κλαπ" το αναψυκτικό έπεφτε.... ως που κάποιος από κει δεν αντέχει και του λέει:
-Εεε ρε κολλητέ τελείωνε να πάρουμε και εμείς!
και ο Δημήτρης του απαντάει:
-ΠΑΙΔΙΑ ΟΣΟ ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΩ... ΕΔΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ!