Βγάζει μιά μαμά βόλτα το νεογέννητο με το καροτσάκι και πετυχαίνει μία φίλη της.
Κοιτάει η φίλη το μωρό, σκύβει, κοιτάει το μωρό και λέει:
- Μπουκιά και συχώριο, το μωράκι σου! Και φτυστός ο πατέρας του!
- Ναι το ξέρω, λέει η περήφανη μαμά. Αλλά θα προτιμούσα να έμοιαζε και λιγάκι του άντρα μου!
Ο ψυχίατρος κοιτάζει το νεοφερμένο ασθενή και του λέει:
- Καλύτερα να μου πεις το πρόβλημά σου από την αρχή.
Και ο ασθενής:
- Στην αρχή είπα "Γεννηθήτω φώς" και εγένετο φώς....