Δύο φίλοι, ο Γιάννης και ο Μπάμπης κάθονται σε μία καφετέρια και τα λένε:
- Βρε συ, Γιάννη, πώς τα καταφέρνεις και αρέσεις στα κορίτσια; Κι εγώ ωραίο παιδί είμαι αλλά σημασία δε μου δίνουν.
- Το παν είναι να τους μιλάς ωραία, φίλε μου. Να! Αυτή η κοκκινομάλα που μπήκε τώρα σ' αρέσει;
- Ναι...
- Σήκω λοιπόν και πιάσε την στην κουβέντα.
Σηκώνεται λοιπόν ο Μπάμπης και πλησιάζει την κοπέλα, προτού προλάβει όμως να της μιλήσει εκείνη μπαίνει στην τουαλέτα. Τι να κάνει ο τύπος, κάθεται και περιμένει απέξω. Μετά από κανά μεσάωρο η κοπέλα βγαίνει.
- Εεε... γειά σου! της λέει ντροπαλά ο Μπάμπης.
- Γειά, αποκρίνεται εκείνη.
- Εεε... σ' έπιασε κόψιμο, ε;
Παίρνει ένας τύπος το παπόρι από τα Χανιά, Βγαίνει στον Πειραιά.
Παίρνει τον Ηλεκτρικό φτάνει στην Αθήνα. Παίρνει το τραίνο, φτάνει
στη Θεσσαλονίκη. Παίρνει το λεωφορείο, φτάνει στη Δράμα. Περπατάει
από εκεί φτάνει σε μια κορφή, περπατάει περπατάει περνά δεύτερη
κορφή, περνά ένα φυλάκιο, περνά και δεύτερο, βρίσκει μία καλύβα και
μέσα στην καλύβα μία γριά με κέρατα! Που είχε φτάσει; ...Στου διαόλου τη μάνα!