- Μαρία, λέει η οδοντίατρος, άνοιξε καλά το στόμα σου.
- Α, κυρία, είστε πολύ πιο ευγενική από την δασκάλα μου και την οικογενειά μου!
- Γιατί το λες αυτό, Μαρία;
- Γιατί στο σπίτι και στο σχολείο μου λένε συνέχεια να κρατάω το στόμα μου κλειστό!
Το βράδυ πρίν τις εκλογές γυρνάει ο Γιωργάκης και λέει στην Αντα:
- Απόψε Αντα, θα κοιμηθείς με πρωθυπουργό!!
Και του απαντάει η Αντα:
- Θα έρθει εδώ ο Κωστάκης, ή να πάω εγώ σ' αυτόν;;;;