ΣΚΗΝΙΚΟ [ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ]
Μπαίνει στην Εθνική από Λαμία προς Βόλο μια κυρία, οδηγώντας με 60χλμ.ω,[στην αριστερή λωρίδα ]οπότε σε πολύ μικρό χρόνο, άρχισε να μεγαλώνει το κομβόϊ πίσω της. Όσο περνούσαν τα λεπτά έγινε χιλιόμετρο, δύο, τρία κ.ο.κ. Σε λίγο περνάει ένα μπλόκο. Τη βλέπει ο Mπάτσος, μια και δυο δε χάνει καιρό, βάζει μπρος τη μηχανή του και φτάνοντάς την, της κάνει σινιάλο να περάσει δεξιά στο πάρκιγκ.
Αφού λοιπόν σταμάτησε, πλησιάζει ο Μπάτσος κι, αρχίζουν τα γνωστά.
-Δίπλωμα και ʼδεια.
-Μαααα χμμμμ κύριε τροχονόμε να σας πωωωώ.
-Δίπλωμα και ʼδεια σας είπα κυρία μου.
-Μαααά ναααά σας εξηγήσω..
-Κυρία μου σας το ξαναλέω για τελευταία φορά. Δίπλωμα και ʼδεια.
-Επιμένοντας όμως η κυρία, του εξηγεί τελικά ότι είναι νέα οδηγός και φοβότανε να πάει πιο δεξιά στο δρόμο.
-ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ.
Έχετε Κυρία MOY, NI της λέει.
-Έχω του απαντάει αυτή.
-Ε ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ KOΛΛATE ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ;;
Ένας μαθηματικός αφήνει ένα γράμμα στην σύζυγό του:
"Αγάπη μου, ξέρεις πόσο σε αγαπώ, αλλά τώρα που είσαι 54 χρονών δεν μπορείς να μου ικανοποιήσεις κάποιες ανάγκες, για αυτό το βράδυ εγώ θα είμαι με την 18χρονη βοηθό μου στο ξενοδοχείο Olumpus. Θα έρθω μετά τα μεσάνυχτα...
Φιλάκια, ο άντρας σου."
Πηγαίνει λοιπόν ο άνδρας στο ξενοδοχείο και εκεί παίρνει ένα φαξ από την γυναίκα του:
"Αγάπη μου επειδή είσαι και εσύ 54 και δεν μπορείς να μου καλύψεις όλες τις ανάγκες, να ξέρεις ότι αυτήν τη στιγμή θα είμαι στο ξενοδοχείο Astra με τον 18χρονο που καθαρίζει την πισίνα. Και αφού ως μαθηματικός θα ξέρεις ότι το 18 μπαίνει περισσότερες φορές στο 54 παρά το 54 στο 18, μην με περιμένεις, θα αργήσω!!!"