Μια κοπέλα φέρνει σπίτι το φίλο της να τον γνωρίσει στους γονείς της , μια που αποφάσισαν να παντρευτούν .
- Ποια είναι λοιπόν τα σχέδιά σου ; ρώτησε ο πατέρας της κοπέλας .
- Έχω πάρει υποτροφία για το Πανεπιστήμιο , απάντησε ο νεαρός .
- Υποτροφία .... μμμμμ .... Αξιοθαύμαστο , αλλά πως θα μπορέσεις να παράσχεις στην κόρη μου ένα σπίτι για να ζήσει όπως έχει συνηθίσει ;
- Θα μελετήσω σκληρά κι έχει ο Θεός .
- Και τι θα κάνεις για να προσφέρεις στην κόρη μου το δαχτυλίδι αρραβώνων που της αξίζει ;
- Θα αφοσιωθώ στις σπουδές μου κι έχει ο Θεός .
- Και παιδιά ; Πως θα μπορέσεις να συντηρήσεις παιδιά ;
- Μην ανησυχείτε κύριε , έχει ο Θεός .
Η όλη συζήτηση συνεχίστηκε έτσι και κάθε φορά που ο πατέρας της κοπέλας ρωτούσε κάτι , ο ιδεαλιστής γαμπρός επέμενε ότι έχει ο Θεός .
Αργότερα η μητέρα της κοπέλας ρώτησε τον άντρα της :
- Πως πήγε η κουβέντα σας ;
- Δεν έχει δουλειά , δεν έχει σχέδια για το μέλλον αλλά τουλάχιστον πιστεύει ότι είμαι Θεός .
Είναι ένα τυπάκι και αφού δεν είχε πώς να περάσει την ώρα του, σκέφτεται να κάνει καμία φάρσα. Παίρνει λοιπόν ένα τηλέφωνο στην τύχη, το σηκώνει μία γιαγιάκα και λέει:
- Εμπρός;
- Έλα, εγώ είμαι, απαντάει ο τύπος.
- Ποιός είσαι εσύ; ρωτάει η γιαγιά.
- Εγώ είμαι, ο power ranger!
- Ποιός;;; Δεν ακούω καλά, παλληκάρι μου.
- Ο power ranger είμαι, της φωνάζει ο τύπος.
- Ποιός power ranger; Δεν καταλαβαίνω...
- Ο κόκκινος....