Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Έσπασα το πόδι μου

Πάει ένας τύπος με πατερίτσες, κουτσαίνοντας στον γιατρό. Μπαίνει στο γραφείο και δείχνοντας το πόδι του, λέει:
- Γιατρέ μου, έχω σπάσει το πόδι μου σε τρία μέρη!!! Τί να κάνω;
- Να μην ξαναπάτε σε αυτά τα μέρη, κυριέ μου!




Τυχαίο ανέκδοτο

Τι είνε..

Τι είναι σήμερα το Πεντάγωνο;
-Τετράγωνο

Τι είχε ο πύργος στο 88 όροφο;
-Αίθουσα αναμονής