Ένας μητροπολίτης καλεί στο γραφείο του τους πλούσιους της περιοχής και τους λέει:
- Έχω ένα καλό και ένα κακό νέο. Το καλό είναι ότι βρέθηκαν τα χρήματα για το γηροκομείο που χρειάζεται η περιοχή μας. Το κακό νέο είναι ότι τα χρήματα τα έχετε στις τσέπες σας!
Σήμερα διαπίστωσα δυστυχώς πόσο μικρό τον έχω .
Δεν πρόλαβα να τον πιάσω στα χέρια μου κι αυτός χάθηκε απ τη χούφτα μου !
Τι γελάς ;
Εσύ έχεις μεγαλύτερο μισθό από μένα ;