Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Επιτυχία!

- Τι είναι αυτό που τον χειμώνα μας ζεσταίνει και το καλοκαίρι το βάζουμε πάνω στο δέντρο;
- Χμμμ...
- Η Σόμπα!
- Γιατί, την βάζουμε πάνω στο δέντρο;
- Δικιά μας είναι, ότι θέλουμε την κάνουμε!




Τυχαίο ανέκδοτο

Το καπελάκι

Περπατάει ένας τύπος στον δρόμο, και καθώς στρίβει από μία γωνία βλέπει μία γυναίκα να έχει αρπάξει το κοριτσάκι της από τα πόδια και να το κοπανάει σε μία κολώνα.
Έξαλλος ο τύπος αρχίζει να φωνάζει:
- Μα κυρία μου, τι κάνετε εκεί!!! Θα της φύγει το καπελάκι!!!
Και γυρνάει και του απαντάει...
- Μην ανησυχείτε, το έχω καρφώσει!!!