Ένα αντρόγυνο γιορτάζει την επέτειο γάμου τους.
- "Θυμάσαι χρυσέ μου", αναστενάζει εκείνη, "που γνωριστήκαμε στην πυρκαγιά εκείνου του μεγάλου καταστήματος;"
- "Ω, ναι, τι καταστροφή...!", απαντά εκείνος αναστενάζοντας πιο βαθιά.
Πάει ένας στο γιατρό και του λέει...¨
-Γιατρέ έχω μεγάλο πρόβλημα, τρώγω φακή και κατουρώ φακή, τρώγω φασόλες και κατουρώ φασόλες, τρώγω ρεβίθια και κατουρώ ρεβίθια τι να κάνω;
Και τότε ο γιατρός του λέει...
-Φάε σκατά να κατουρήσεις σκατά!