Ένα αντρόγυνο γιορτάζει την επέτειο γάμου τους.
- "Θυμάσαι χρυσέ μου", αναστενάζει εκείνη, "που γνωριστήκαμε στην πυρκαγιά εκείνου του μεγάλου καταστήματος;"
- "Ω, ναι, τι καταστροφή...!", απαντά εκείνος αναστενάζοντας πιο βαθιά.
Πηγαίνει ένας σε ένα παγωτατζίδικο και ρωτάει:
-Παγωτό καρότο έχετε?
-Όχι του απαντάει ο παγωτατζής
Την άλλην μέρα ξαναπηγαίνει και ρωτάει το ίδιο και ο παγωτατζής του ξαναλέει όχι.
Την άλλη μέρα όμως φροντίζει να έχει και όταν εκείνος περνάει πάλι και του απαντάει ναι του λέει
-" βλακεία δεν είναι?"