Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Ένα ποτήρι νερό

Ο Κωστάκης μόλις τον έβαλαν να κοιμηθεί, φωνάζει:
- Μαμά, διψάω!
- Κοιμήσου παιδί μου! λέει η μαμά.
- Μα σου λέω διψάω! Θέλω νερό.
- Κωστάκη, αν δεν κοιμηθείς αμέσως θα έρθω να σε δείρω!
- Καλά μαμά. Αλλά όταν έρθεις να με δείρεις φέρνεις και ένα ποτήρι νερό;




Τυχαίο ανέκδοτο

Ελληνοαμερικανάκι...

Ήρθε ένας ελληνοαμερικάνος στην Αθήνα και παίρνει ένα ταξί για να δει την πόλη...
Καθώς περνάνε κάτω από την Ακρόπολη ρωτάει τον ταξιτζή:
- Πολύ ωραίο αυτό, πόσο καιρό σας πήρε να το φτιάξετε;
- Τι να σου πω ρε φίλε, δε θα πήρε 50-100 χρόνια;
- Τι λες; Εμείς στο Αμέρικα θα το φτιάχναμε σε 5-10 μήνες.
Πηγαίνουν προς την παραλία και βλέπουν το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
- Πολύ ωραίο αυτό, πόσο καιρό σας πήρε να το φτιάξετε;
- Ε, αυτό σε 3-4 χρόνια ήταν έτοιμο! λέει ο ταξιτζής με μεγαλύτερο θάρρος αυτή τη φορά.
- Τι λες; Εμείς στο Αμέρικα θα το φτιάχναμε σε 3-4 εβδομάδες!
Ο ταξιτζής έχει αρχίσει να τα παίρνει άσχημα και μόλις περνούν έξω από το Ολυμπιακό Στάδιο ο τύπος τον ρωτάει:
- Πολύ ωραίο αυτό, πόσο καιρό σας πήρε να το φτιάξετε;
Όποτε απαντά ο ταξιτζής αγανακτισμένος:
- Δεν ξέρω ρε φίλε! Χθες που πέρασα δεν ήταν εδώ!