Ήταν 3 φίλοι και λέει ο ένας:
- Παιδιά, την Κυριακή έχει Ιταλικό γλέντι στην πλατεία. Λέω να φτιάξουμε από ένα ιταλικό φαγητό ο καθένας και να πάμε.
- Εντάξει, γιατί όχι; λένε οι φίλοι του.
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ...
- Παιδιά, πήρα κανελόνια από τον μπακάλη και έφτιαξα ένα καταπληκτικό φαί, λέει ο πρώτος.
- Εγώ πήρα ζύμη από τον φούρναρη, και έφτιαξα μία πεντανόστιμη πίτσα, λέει ο δεύτερος.
Λέει και ο τρίτος:
- Εγώ πήρα μια κάλτσα από τα άπλυτα και έφτιαξα καλτσόνε!
O γιος ενός Αραβα σεΐχη πήγε για σπουδές στη Τσεχία.
Μετά από ένα μήνα γράφει στους δικούς του:
"Η Πράγα είναι απίθανη, οι άνθρωποι πολύ άνετοι και μου αρέσει εδώ. Μόνο που μερικές φορές ντρέπομαι όταν πηγαίνω στο Πανεπιστήμιο με την χρυσή μου Mercedes και βλέπω τον καθηγητή μου να κατεβαίνει από το τράμ."
Μετά από μερικές μέρες παίρνει μια επιταγή με 1 εκατομμύριο δολάρια με μια σημείωση από τους γονείς του:
"Μην μας προσβάλεις, αγόρασε κι εσύ ένα τράμ."