Που πήγε η Eλενίτσα μετά την έκρηξη του ηφαιστείου;- Παντού!
Βρήκα το τρόπο να γίνουμε όλοι εφοπλιστές!Θα τρώμε μέχρι να γίνουμε βαπόρια!