Η Μπόμπα είναι στο κήπο και μ' ένα πλαστικό φτυαράκι σκάβει ένα μεγαλούτσικο λάκκο.
Ένας γείτονας τη βλέπει και ρωτάει απορημένος:
- Γιατί χρυσό μου, της λέει, σκάβεις αυτό το λάκκο;
- Να κύριε, του απαντάει αυτή λυπημένα και με κάποιο δάκρυ που μόλις αρχίζει να κυλάει..., τον κάνω για το ψαράκι μου που πέθανε...
- Ναι, αλλά..., επιμένει ο μεγάλος, δεν νομίζεις ότι ο λάκκος είναι πολύ μεγάλος για ένα μικρό ψαράκι;
- Καλά τα λέτε, απαντάει η μικρή με θυμό που μόλις και αρχίζει να εκδηλώνεται, αλλά... το ψαράκι μου είναι στη... κοιλιά του... γάτου σας.....!!!!!!
- Πως λέγεται αυτός που μέχρι τώρα ήταν φανατικός ΠΑΣΟΚ και τώρα που άλλαξε κυβέρνηση το παίζει παλιός Νεοδημοκράτης;
- Δεξιοτέχνης!