Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

E.S.Y.

Βγαίνει ο γιατρός από το χειρουργείο. Ο σύζυγος όλο αγωνία τρέχει και τον ρωτά:
- Γιατρέ, γιατρέ πως πήγε η επέμβαση;
- Η επέμβαση; ποιά επέμβαση; νεκροψία δεν ήταν;




Τυχαίο ανέκδοτο

Χριστούγεννα.

Βάζει η δασκάλα στα παιδιά να γράψουν έκθεση για το πως περάσαν τα Χριστούγεννα.
Παίρνει ο Τοτός το τετράδιό του και αρχίζει να γράφει:
"Χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε..."
Δεύτερη σελίδα:
"Χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε..."
Τρίτη σελίδα:
"Χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε..."
Τέταρτη σελίδα:
"Χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε, χιόνιζε και στο τέλος το έστρωσε!"