Ήταν δυο χαζοί και θέλαν να πάνε μια μέρα σε ένα club.
-Λέει ο πρώτος ο χαζός πάμε;
Λέει και ο δεύτερος ο χαζός και δεν πάμε;
-Και δεν πήγαν οι χαζοί!!!
Ήταν δύο αναρχικοί στην πλατεία των Εξαρχείων και έπαιζαν σκάκι. Το παιχνίδι είχε προχωρήσει αρκετά όταν ο ένας πετάγεται και λέει ΜΑΤ (Σκακιστικός Όρος) και ο άλλος απαντά:
- "Πού είναι να τους ξεσκίσω;;;"