Δύο τρελλοί θέλουν να αποδράσουν απο το τρελλοκομείο. Τα δωμάτια τους είναι στο 2ο όροφο για αυτό σκέφτηκαν το εξής:
- 1ος: Θα σου ανάψω το φανάρι, θα περπατήσεις πάνω στις ακτίνες, θα κατεβείς κάτω και θα σου ρίξω το φανάρι για να κάνουμε το ίδιο και έτσι να κατεβώ και εγώ.
2ος-Ναί, ρε(υποτιμητικα)και αν το σβήσεις και πέσω κάτω?..
Κάποτε πάει μια γυναίκα στο Παράδεισο και λέει στον Αγιο-Πέτρο ότι ψάχνει τον άντρα της.
- Πώς ήταν ο άντρας σου; ρωτάει ο Αγ. Πέτρος.
- Τον έλεγαν Μιχάλη και ήταν ξανθός με μουστάκι.
- Όλοι οι Μιχάληδες είναι ξανθοί και έχουν μουστάκι. Πες μια άλλη πληροφορία, λέει ο Αγ. Πέτρος.
- Του είχα πεi ότι όποτε τον απατώ θα κάνει και μια σβούρα.
- Α, το Μιχάλη το σβούρα θες!