Δύο ψύλλοι βγαίνουν από τον κινηματογράφο.
-Λοιπόν, λέει ο ένας, θα γυρίσουμε στο σπίτι με τα πόδια, η θα πάρουμε κανέναν άνθρωπο.
Eίναι δύο άγνωστοι μεταξύ τους και ρωτάει ο ένας:
- Πώς σε λένε;
- Παναγιώτη.
- Και οι φίλοι σου πως σε φωνάζουν;
- Παναγιώτηηηηηηηηηηη!!!!!!