Δύο φίλοι συναντιούνται μετά από καιρό. "Νίκο", λέει ο ένας. "Γιατί
φοράς πένθος;". "Έχασα τη γυναίκα μου. Πήγε για ιππασία
και την έριξε το άλογο". "Δε μου λες", ξαναρωτάει ο άλλος, "μου το
πουλάς αυτό το άλογο;". "Όχι, γιατί σκέφτομαι να
ξαναπαντρευτώ"!
Είναι ένας άνδρας και ξαπλάρει στο κρεβάτι του. Σε μια στιγμή φωνάζει στην γυναίκα του:
- Γυναίκα, αύριο θέλω πρωινό στο κρεβάτι!
- Τότε κοιμήσου στην κουζίνα!