- Τι κάνουν οι Βάζελοι όταν πάρουν το double; - Kλείνουν το PSP !
Κάποιος μπαίνει σ ένα ταξί στην Ομόνοια και λέει στον ταξιτζή. - Κάνε πενήντα σβούρες την πλατεία και γρήγορα γιατί βιάζομαι!