Προσκάλεσαν σε ένα πάρτι διάφορους διάσημους επιστήμονες και να τί απάντησαν για το αν θα έρθουν ή όχι:
Ο Αμπέρ αναρωτιόταν αν φήμη του έχει ακόμα ρεύμα.
Ο Μπόυλ είπε ότι ήταν πολύ πιεσμένος.
Ο Δαρβίνος είπε ότι ήθελε να δει πως θα εξελιχθούν τα πράγματα.
Ο Ντεκάρτ είπε ότι θα το σκεφτόταν.
Ο Έντισον είπε ότι ήταν μία λαμπρή ιδέα.
Ο Αϊνστάιν είπε ότι είναι σχετικά εύκολο να έρθει.
Ο Χώκινς είπε ότι εξοικονομεί χρόνο για να κάνει κενό χώρο στην ατζέντα του.
Ο Χάιζενμπέργκ ήταν αβέβαιος για το αν θα έρθει.
Ο Χέρτζ είπε ότι στο μέλλον θα έρχεται πιο συχνά.
Ο Μέντελ είπε ότι θα συνδυάσει κάποια πράγματα και θα δει τι θα προκύψει.
Ο Μόρς είπε ότι θα έρθει στην στιγμή. Τελεία και παύλα.
Ο Νιούτον είπε ότι θα μας την πέσει.
Του Παβλόφ του έτρεξαν τα σάλια στην ιδέα..
Ο Πιέρ και η Μαρί Κιουρί ακτινοβολούσαν από ενθουσιασμό.
Ο Σρέντιγκερ ειπεί ότι έπρεπε να πάει την γάτα του στον κτηνίατρο.
Ο Βόλτα ηλεκτρίστηκε από συγκίνηση.
Ο Βατ είπε ότι θα βάλει τα δυνατά του.
Ο Αρχιμήδης είπε ότι πνίγεται και προσπαθεί να επιπλεύσει.
Η κυρία στον φούρναρη:
- Είμαι τόσο νευριασμένη μαζί σας! Το ψωμί που μου πουλήσατε χτες ήταν μπαγιάτικο!
- Μα τί λέτε κυρία μου! Εμείς φτιάχνουμε ψωμί εδώ και 20 χρόνια!
- Ναι, αλλά το πουλάτε τώρα!