Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Δεν μου άρεσε...

Κάποιος τύπος έχει πάει διακοπές μόνος του και αφού αφήνει στο δωμάτιο τα πράγματα του, κατεβαίνει στην πισίνα να γνωρίσει κόσμο. Βλέπει στις ξαπλώστρες ένα τύπο και αφού κάθεται δίπλα του και συστήνετε τον ρωτάει:
- Θέλετε να παίξουμε ένα τάβλι;
- Μια φορά έπαιξα και δεν μου άρεσε.....
Ο ήρωας μας επιμένει:
- Θέλετε να κάνουμε μια βουτιά στην πισίνα;
- Μια φορά βούτηξα και δεν μου άρεσε, απαντάει ξανά ο άλλος βαριεστημένα.
Απελπισμένος πλέον ξαναπροσπαθεί....
- Θέλετε να σας κεράσω μια μπίρα;
- Μια φορά ήπια κα δεν μου άρεσε, απαντάει πάλι με το ίδιο βαριεστημένο ύφος.
Κάποια στιγμή σκάει μύτη ένα πιτσιρίκι.
- Δικό σας; Ρωτάει ο ήρωας μας.
- Ναι...
- Μοναχοπαίδι φαντάζομαι.....




Τυχαίο ανέκδοτο

Ο KAΡΑΜΗΤΡΟΣ

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ.
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΛΕΕΙ Ο ΛΟΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΧΙΑ:
- ΡΕ ΥΠΟΛΟΧΙΑ, ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ΜΕ ΗΡΕΜΟ ΤΡΟΠΟ ΠΩΣ ΠΕΘΑΝΕ Η ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ.
ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΥΠΟΛΟΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ:
- ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ,ΠΕΘΑΝΕ Η ΑΔΕΡΦΗ ΣΟΥ.
ΠΑΡ'ΤΟΝ ΚΑΤΩ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ.
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΑΛΙ Ο ΛΟΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ:
- ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ΜΕ ΗΡΕΜΟ ΤΡΟΠΟ ΠΩΣ ΠΕΘΑΝΕ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ.
ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΥΠΟΛΟΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ:
- ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ, ΠΕΘΑΝΕ Η ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ.
ΠΑΡ'ΤΟΝ ΠΑΛΙ ΚΑΤΩ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ.
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΛΟΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ:
- ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ ΜΕ ΠΙΟ ΗΡΕΜΟ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΠΩΣ ΠΕΘΑΝΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ.
ΚΑΝΕΙ ΤΟΤΕ Ο ΥΠΟΛΟΧΙΑΣ:
- ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ, ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΕΥΘΕΙΑ ΓΡΑΜΜΗ. ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΕΕΕΕΕΕ, ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ;