Στην τάξη γίνεται πολλή φασαρία και ο δάσκαλος αγανακτισμένος φωνάζει:
- Θα σταματήσετε ή θα τιμωρήσω κανέναν;
- Όχι, λέει κάποιο παιδί.
- Ποιος είπε το όχι; ρωτά έξαλλος ο δάσκαλος;
- Ο Μεταξάς!
Πάει ένας ετοιμοθάνατος στον γιατρό να πάρει τα αποτελέσματα από τις τελευταίες εξετάσεις του.
Του λέει ο γιατρός:
- Λοιπόν! Σου έχω ένα ευχάριστο κι ένα δυσάρεστο νέο.
- Από που θες να ξεκινήσω;
- Ξεκίνα από το ευχάριστο, λέει ο ασθενής.
- Το ευχάριστο, φίλε μου, είναι ότι σύμφωνα με τις εξετάσεις, έχεις ΔΥΟ μέρες ζωή!
- Και το δυσάρεστο ποιό είναι; ρωτάει ο ετοιμοθάνατος.
- Ότι σε ψάχνω από χθες να στο πω!