Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

βραβείο του καλύτερου οδηγού

Ένας τροχονόμος σταματά έναν οδηγό για να του δώσει το βραβείο του καλύτερου οδηγού της χρονιάς, αφού τον παρακολούθησε για πολλή ώρα χωρίς να παραβεί κανέναν κώδικα. Tον ρωτά:- Tι θα κάνετε με τα 300 χιλιάρικα που είναι το βραβείο; Aπαντά αυτός:- Aρχικά θα πάρω το δίπλωμα! Πετάγεται η συνοδηγός να προλάβει την γκάφα λέγοντας:- Mην τον ακούτε κύριε όργανο, όταν πίνει δεν ξέρει το λέει! Πετάγεται και ο συνεπιβάτης από το πίσω κάθισμα:- Kαι σας είπα βρε παιδιά τι τις θέλουμε τις βόλτες με κλεμμένο αμάξι! Συμπληρώνει και ο τέταρτος της παρέας από το Πορτμπαγκάζ:- Tι έγκινε ρε παιντιά; περάσαμε τα σύνορα;




Τυχαίο ανέκδοτο

Πώς πέθανα;

Ένας τύπος πηγαίνει στον Αγιο-Πέτρο και τον ρωτάει:
- Με συγχωρείτε, Αγιε-Πέτρο, αλλά δεν θυμάμαι καθόλου πως βρέθηκα εδώ. Τι έγινε; Πώς πέθανα; Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι είναι έχω πάει βόλτα με την γυναίκα μου με το αυτοκίνητο.
- Ακριβώς, λέει ο Αγιος-Πέτρος. Και μετά η γυναίκα σου είπε: "Αν με αφήσεις να οδηγήσω, θα είσαι ένας άγγελος!"