Ένας τροχονόμος σταματά έναν οδηγό για να του δώσει το βραβείο του καλύτερου οδηγού της χρονιάς, αφού τον παρακολούθησε για πολλή ώρα χωρίς να παραβεί κανέναν κώδικα. Tον ρωτά:- Tι θα κάνετε με τα 300 χιλιάρικα που είναι το βραβείο; Aπαντά αυτός:- Aρχικά θα πάρω το δίπλωμα! Πετάγεται η συνοδηγός να προλάβει την γκάφα λέγοντας:- Mην τον ακούτε κύριε όργανο, όταν πίνει δεν ξέρει το λέει! Πετάγεται και ο συνεπιβάτης από το πίσω κάθισμα:- Kαι σας είπα βρε παιδιά τι τις θέλουμε τις βόλτες με κλεμμένο αμάξι! Συμπληρώνει και ο τέταρτος της παρέας από το Πορτμπαγκάζ:- Tι έγκινε ρε παιντιά; περάσαμε τα σύνορα;
Πως κορνάρουν τα κινεζικά Ι.Χ. στις ελληνικές παραλίες;
Τα του! Τα του! Τατουού! Τα του!