Κάποιος πρέπει να πάει να πει τα δυσάρεστα νέα στην κυρία Παπαδοπούλου, ότι ο άντρας της σκοτώθηκε. Δυσκολεύεται όμως πολύ καθώς δεν τη γνώριζε καθόλου. Σʼ όλο το δρόμο σκέφτεται:
- Αχ πώς να της ο πωΙ, Πώς να της ο πωΙ
Φτάνει στο σπίτι της , χτυπάει το κουδούνι, του ανοίγει μια κυρία και τη ρωτάει :
- Είστε η χήρα του κυρίου Παπαδόπουλου ;
- ΌχιΙ
- Βάζουμε στοίχημα ότι είσαστε;
Ήταν κάποτε ένας μπάρμαν πολύ έμπειρος και αφού πέρασαν πολλά χρόνια δουλειάς αποφάσισε να ανοίξει το δικό του μπαρ! Στα εγκαίνια του μαγαζιού έρχεται μια παρέα από άντρες.
- "Παρακαλώ τι θα πάρετε;" λέει ο μπάρμαν σε έναν από τους πελάτες.
- "Ένα σαν Ντίν", λέει αυτός.
Σανντίν, σανντίν, αυτό το ποτό πρώτη φορά το άκουγε ο μπάρμαν! Ψάχνει σε καταλόγους ποτών, ψάχνει σε βιβλία, πουθενά αυτό το ποτό. Πάει λοιπόν ντροπιασμένος πίσω στον πελάτη και ευγενικά του λέει:
- "Συγνώμη κύριε μα δεν έχουμε άλλο από αυτό το ποτό μήπως θα θέλατε κάτι άλλο;"
- "Καλά μωρέ δεν πειράζει, φέρε ένα σαν τ΄ Βαγγέλη."