- Τι κάνουν οι Βάζελοι όταν παίρνουν πρωτάθλημα;- Περιμένουν 7 χρόνια για να πάρουν το επόμενο!
-Είμαι δυστυχισμένος γιατρέ μου. Κανείς δε μου δίνει σημασία...-Ο επόμενος παρακαλώ!